תודעה להמונים – מיתוג ותדמית ותודעה אישית – אימון מנטאלי
גיל, הינו חלק מהצוות הניהולי בקבוצת הפועל באר שבע ומלווה את אלונה ברקת בשנים האחרונות. מרצה, יועץ ומלווה ארגונים בתחומי מיתוג, תדמית, תקשורת ושיווק. בעל ניסיון של 20 שנה בתחומי התקשורת השונים, הן ככתב ועורך והן כדובר, יועץ מיתוג ויועץ תקשורת. מלווה גופים פרטיים ועסקיים בתהליכי מיתוג ויעוץ שיווקי וכן את נבחרות ישראל בג'ודו, שחיה והתעמלות אמנותית.
על ההרצאה – כתבות בניו יורק טיימס, בערוץ הטלוויזיה הגרמני המרכזי והופעה באו״ם כמותג ישראלי מעורר השראה היו גולות הכותרת של הפועל ב״ש בשנתיים האחרונות מעבר להצלחה המקצועית. איך זה קרה? האם הצלחה מביאה שינוי או ששינוי ארגוני עמוק מביא הצלחה? איך הפכה הפועל ב״ש ממקום של אלימות (למרות הצלחות) למותג סוחף, מעורר השראה שפרץ את גבולות הספורט וכזה שמצליחים רוצים להתחבר אליו. מה עומד מאחורי ההצלחה של הפועל ב״ש? האם אלה רק ההישגים? גיל מתאר את התהליך הפנים ארגוני מאחורי הקלעים ומה שהוביל את ההצלחה של הפועל ב"ש.
לגיל הרצאות נוספות:
שבר ארגוני תקשורתי – בכל ארגון, עסק וחברה יש רגעים טובים ויש משברים. בעולם החשוף תקשורתית של היום, המשברים הללו יגיעו לתקשורת- אם לתקשורת הפנים-ארגונית, אם למדיה החברתית ואם לתקשורת ההמונים. הדרך לעבור משבר תקשורתי היא הכנה נכונה, מינוי בעלי תפקידים, תרגול ואימון. מה כל אחד יכול ללמוד מהמשברים הגדולים ומהם הכללים שכל חברה יכולה לאמץ עוד לפני שהיא עומדת בפני משבר?
שיווק בעולם של הפרעת קשב– איך אתם תדעו לספר סיפור שיתפוס תשומת לב? ווטסאפ, סמס, פייסבוק, מייל, טלפון, טוויטר, אינסטגרם, סנאפצ׳ט…כל אלה מהווים אויבים של חברות שרוצות לשווק ולמכור. בעולם של היום יש לכל אדם וחברה 7 עד 37 שניות כדי לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים לפני שהם עוברים לדבר הבא (יש לי ווטסאפ) ומוחקים אותנו מהתודעה שלהם. איך לספר סיפור שיתפוס תשומת לב, איך להשתמש בכלים העכשווים, מה עומד מאחורי הקלעים של פייסבוק ואיך להשתמש בו נכון?
שיווק בעולם של הפרעת קשב– איך אתם תדעו לספר סיפור שיתפוס תשומת לב? ווטסאפ, סמס, פייסבוק, מייל, טלפון, טוויטר, אינסטגרם, סנאפצ׳ט…כל אלה מהווים אויבים של חברות שרוצות לשווק ולמכור. בעולם של היום יש לכל אדם וחברה 7 עד 37 שניות כדי לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים לפני שהם עוברים לדבר הבא (יש לי ווטסאפ) ומוחקים אותנו מהתודעה שלהם. איך לספר סיפור שיתפוס תשומת לב, איך להשתמש בכלים העכשווים, מה עומד מאחורי הקלעים של פייסבוק ואיך להשתמש בו נכון?
למי מתאימה ההרצאה?
לגופים, סדנאות למנהלות/ים, ארגונים שונים ואגודות ספורט.