צרו קשר
לא מתמקדת במה שניצב נגדי. אני מתמקדת במטרות שלי, ומנסה להתעלם מהשאר ונוס וויליאמס

דיאנה שנייר – ספורטאית רוגבי על כיסא גלגלים

הרצאה לקהל בוגר בשם: "לא נשברת" – על צמיחה ממשבר ומודל לחיזוק הערך העצמי

הרצאה לקהל צעיר בשם: "מכונת הניצחון" – על מוטיבציה, מנהיגות אישית וקבלת האחר

"לא נשברת"

כילדה בודדה במדינה זרה, כנערה שעברה ממשבר למשבר, כאישה שחוותה אלימות פיזית ומינית ובסופו של דבר גם רותקה לכיסא הגלגלים – דיאנה היתה צריכה לאסוף את עצמה מהתחתית, למצוא את הכוחות, לנצח ולהוביל. דיאנה מצאה את הדרך שלה לצמוח מכל משבר ולהגיע להתפתחות והישגים עוד יותר משמעותיים. כשגילתה את עצמה מחדש הבינה איך לחייך מבפנים ולבסוף ואת משמעות חייה – לזקק את ה'טוב' שבכאב, לצמוח ממנו ולהוביל לשינוי.

הרצאת השראה אותנטית עם טיפים יעילים לחיי היומיום, המעודדת פתרונות להצתת הגחלת שבך כדי להחזיר את האמונה בעצמך. ההרצאה מציעה פתרונות מפתיעים לצמיחה ממשברים וכאב כדי להצליח בחיים, מציגה מודל מנצח לחיזוק הערך העצמי ודרכי פעולה להגברת היכולת להציב אתגרים ולמלא תשוקה לעשיה. הרצאה כנה על הבחירה להצליח כנגד כל הסיכויים. מסבירה על כלים מעולם הספורט התחרותי ומחברת אותם לעולם האמיתי. זהו בדיוק הפוש שחיפשת להניע את עצמך לדרך אפקטיבית ויעילה הרבה יותר.

"מכונת הניצחון"

מגיל 18 התמודדה דיאנה עם מחלה והנכות המחמירה מיום ליום וגרמו לה להסתגר בתוך עצמה. דיאנה חוותה בדידות וניכור חברתי. היא הייתה במקום מאוד נמוך ולא יכולה לדמיין שתעסוק בספורט תחרותי ודרכו תבין את היכולות והכישורים שלה. הכיסא שלה שסימל נכות הפך עבורה לסמל הניצחון. מה גרם לה להצליח בנבחרת ישראל ברוגבי כיסאות גלגלים שעד אז כללה גברים בלבד. הדרך שסיגלה לעצמה על המגרש כדי לנצח תורגמה לחיים האמיתיים. בהרצאה הילדות והילדים מקבלים פרספקטיבה דרך הצלחה לצד התמודדות עם מכשולים כרוניים כמו נכות וכאב.

כיום דיאנה מרגישה שליחות להוביל להשראה ושינוי אצל הדור הצעיר שיאמינו בעצמם.

הרצאת השראה ומוטיבציה לעשיה לילדות, ילדים ונוער שמדברת בגובה העיניים העוסקת במאפיינים שקשורים למנהיגות אישית, הפיתוח ומצוינות האישית. במשך כל ההרצאה שזורים מסרים חברתיים לקבלת האחר והשונה מניסיון האישי. אפקט המסופר מגביר רצון לעשיה.

למי מתאימות ההרצאות?

2 ההרצאות מותאמות לקהל בוגר וצעיר

ארגונים, חברות, כנסים וימי עיון, צבא, אקדמיה

מועדוני ספורט, בתי ספר והשתלמויות

לקבלת פרטים נוספים

נבחרת ה-GOLDTEAM

פתח צ'אט
צריכים עזרה? 💬
היי
איך אוכל לעזור לך?