צרו קשר
לא מתמקדת במה שניצב נגדי. אני מתמקדת במטרות שלי, ומנסה להתעלם מהשאר ונוס וויליאמס

התמודדות עם הצלחה "ביום שאחרי." על עבודת צוות וניצול הזדמנויות, ביקורת עצמית ושיפור אישי

המפגש עם שני הרשקו יחשוף אתכם לעבודה, המחשבה, הקשיים, האכזבות וההצלחות שחלקם הגדול נסתר מעייני הציבור ומתבצע מאחורי הקלעים בנבחרת הנשים המצליחה בכל הזמנים בספורט הישראלי.

שני יאפשר לכם נגיעה חלומית בדרך שלו למדליה האולימפית תוך כדי רכישת כלים ורעיונות לכל מנהלת ומנהל או צוות עובדים, מאמנות מאמנים ולקהל הרחב.

שני ישתף אתכם בפילוסופית האימון שלו מנקודת מבטו וניסיונו העשיר בדגש על מחויבות, מקוריות, עבודת צוות וניצול הזדמנויות, ביקורת עצמית ושיפור אישי, על הכנות ממוקדות וגמישות מחשבתית שתסייע לקהל ללמוד וליישם ביומיום ובכל תחום.

בהרצאה נוספת נוגע שני בנושא מרתק – התמודדות עם הצלחה – על הקשיים שמגיעים לאחר הצלחה גדולה, האומץ להמשיך גם אחרי שהגעת לשיאים, על נטרול רעשי רקע, על התאמה מחודשת של ציפיות למציאות של "היום שאחרי ההצלחה," על סימון יעדים דשים, בניית מוטיבציה ועל חיזוק המצב הקיים גם אם אינו אופטימאלי.

בהרצאותיו חולק שני את המאבק בין ההיגיון לרגש בעבודה ואימון נשים.

על הדרך שלו להבין ולהתמודד עם הייחודיות שבאימון נשים, על ההבדל בין אימון נשים לגברים בין השאר לאור הקונפליקט המגדרי בו הן מצויות כספורטאיות וכנשים, האם קיימת רגישות "נשית" המשפיעה על קבלת ההחלטות על המגרש בזירה או בכל תחום אחר בחיים והיכן עוברים הקווים האדומים? האם מאמן הוא גם חבר? וכיצד הוא מבסס את הקשר בין מאמן לספורטאית בהקבלה למנהל לעובדת או מנהלת ועובד.

למי מתאימה ההרצאה?

לגופים וארגונים, לסדנאות עובדים ומנהלות/ים, צוותים מקצועיים וניהוליים

לקבלת פרטים נוספים

נבחרת ה-GOLDTEAM

פתח צ'אט
צריכים עזרה? 💬
היי
איך אוכל לעזור לך?