צרו קשר
לא מתמקדת במה שניצב נגדי. אני מתמקדת במטרות שלי, ומנסה להתעלם מהשאר ונוס וויליאמס

ירדן ג'רבי הרצאה

ירדן ג'רבי: הרצאה של אלופת עולם ומדליסטית אולימפית

המדליסטית האולימפית ואלופת העולם לשעבר בג'ודו, שמחזיקה בשיא הישראלי במספר המדליות הבינלאומיות שבאמתחתה ובשיא התקופה בה עמד ישראלי כלשהו בראש הדירוג העולמי של ענף ספורט מוביל, אמנם פרשה מספורט תחרותי אך ממשיכה לשבור שיאים גם אחרי חייה כספורטאית מקצוענית: היא מתחזקת קריירת טלוויזיה מצליחה, מובילה קמפיינים מסחריים ובמיוחד – מעוררת השראה בהרצאותיה על הקשיים, הניצחונות והעקרונות להצלחה

ירדן ג'רבי כבר כמה שנים טובות אינה מתחרה על מזרן הג'ודו, לו הקדישה למעלה מ-20 שנה מחייה. הספורטאית שהגיעה לכל פסגה מקצועית אפשרית כמעט, שנאבקה בפציעות וכישלונות וחוותה גם הצלחות מדהימות, נמצאת בשלב מאוד מוקדם בחייה כבר אחרי הקריירה המקצוענית התובענית שבה עסקה מאז היתה ילדה ועד לשיא הגבוה ביותר האפשרי בכל ענף ספורט מרכזי – מדליה אולימפית.

אבל גם ב"אזרחות", ירדן ג'רבי לא נחה. החיוך שובה הלב, היא כבשה בסערה את עולם הטלוויזיה, עם הופעה בלתי נשכחת בסדרת הריאליטי "הישרדות", הנחייה ב"נינג'ה ישראל" ופרשנות טלוויזיונית בתחרויות ג'ודו. במקביל, היא החלה להוביל קמפיינים פרסומיים, כמובן בהקשר לעולם הספורט, כמו למשל הקמפיין של המעדן מבוסס החלבון של חברת "יופלה".

אולם מכל עיסוקיה בשנים שאחרי חיי הספורט המקצועני, אין ספק כי גולת הכותרת של פעילותה של ירדן ג'רבי הינה הרצאות מעוררות השראה והתרגשות על חייה כספורטאית מצטיינת, העליות והירידות, הפציעות והניצחונות, המחיר והעקרונות שהובילו אותה להצלחות שחוותה.

את ההרצאה של ירדן ג'רבי, היא נושאת בפני קהלים מגוונים, החל מחברות גדולות בהיי טק, סטארט אפים, ארגונים ורשויות, ספורטאים בכל הגילאים, אנשי כוחות הביטחון וההצלה, בני נוער בבתי ספר וגם ציבור כללי הצמא לשמוע על הישראלית היפה שכבשה את עולם הג'ודו בסערה.

טעימה קטנה מההרצאה של ירדן

מידע על ירדן ג'רבי

כל אחד יכול למצוא מידע על ירדן ג'רבי באמצעות חיפוש פשוט באינטרנט, אבל המידע באינטרנט – כולל בערך המוקדש לה ב"ויקיפדיה", מספר רק חלק מן הסיפור יוצא הדופן של חייה ופועלה בתחום הספורט ואחריו.

מי שבאמת רוצה לשמוע מידע על סיפורה באופן בלתי אמצעי, חייב לשמוע את ההרצאה המרתקת שלה המספרת את סיפורה מכלי ראשון.

בהרצאה, היא מספרת על הילדה בת השש שעלתה לראשונה על מזרן ג'ודו, ואיך מאמניה ראו כבר מן ההתחלה את ניצוצות הכישרון שיוביל אותה להישגים היסטוריים בענף, בקנה מידה עולמי; על התמיכה הכלכלית והרגשית שקיבלה מהוריה, שלקחו את הנושא כפרויקט ותמכו בה כלכלית, לרבות במימון נסיעות לתחרויות בינלאומיות כדי לצבור ניסיון – עוד לפני שמישהו במדינה או בעולם ידע מי היא בכלל.

ג'רבי מספרת בהרצאתה גם על הזכייה הבינלאומית החשובה הראשונה, כעשור אחרי שהחלה לראשונה להתאמן בג'ודו, בעת שזכתה בשנת 2008 במדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 20. זו היתה הפעם הראשונה בה שמה עלה לגדולה על במת הג'ודו העולמית, ומה שהיווה את האות לפתיחה בקריירה בינלאומית משגשגת.

הכישלונות כדלק להצלחה

לא פחות חשובים מההצלחות, היו דווקא הכישלונות שאיתגרו את הקריירה של ירדן ג'רבי, עליהם היא גם מספרת בהרחבה בהרצאתה. בקרב על הכרטיס לאולימפיאדת לונדון 2012, יש מקום מרכזי בהתפתחות הקריירה של ג'רבי ובהצלחתה בהמשך.

ג'רבי הפסידה בנקודות בודדות את הכרטיס לאולימפיאדה ההיא, זו היתה אכזבה עצומה מבחינתה של ירדן ג'רבי, אבל גם דרייב עצום להצליח לקראת אולימפיאדת ריו ב-2016.

על מנת להצליח, ובמקום להישבר מן הכישלון, היא זכתה באותה השנה במדליית הכסף באליפות העולם

"חניקת ג'רבי"

ג'רבי חתומה על שינוי משמעותי בחוקת הג'ודו העולמית, לאחר שהפתיעה וזכתה באליפות העולם במשקל עד 63 ק"ג שנערכה בריו דה-ז'ניירו שבברזיל, בשנת 2013, אליה עוד תשוב לאחר שלוש שנים לפסגה ספורטיבית נוספת.

לקראת אותה אליפות העולם הגיעה ג'רבי מלאה ברוח קרב ונחישות, והגיעה עד חצי הגמר. בקרב בחצי הגמר, וגם בגמר עצמו כנגד מי שהיתה אז מספר 2 בדירוג העולמי, הציגה ג'רבי טכניקה שלא היתה מוכרת אז בעולם הג'ודו, שזכתה לכינוי "חניקת ג'רבי": היא היתה משתמשת בשולי חליפת הג'ודו שלה על מנת לחנוק ולחסום את יריבתה, מה שהפך אותה לאלופת עולם – היא היתה לישראלית הראשונה שעשתה זאת.

איגוד הג'ודו העולמי היה כל כך מופתע מן הטכניקה הלא מוכרת הזו, עד כי שינה את התקנון ואסר על שימוש בחלקי הבגד של המתחרים בג'ודו לצורך חניקת יריביהם.

ג'רבי לא נתנה לשינוי התקנון לעצור את מסלול ההתקדמות שלה, והפעם, לקראת אולימפיאדת ריו, התהפכו היוצרות: ג'רבי זכתה בכרטיס מטעם הוועד האולימפי הישראלי, ואילו אליס שליזנגר, שהסתכסכה עם האיגוד, נסעה לייצג את בריטניה, בהיותה גם אזרחית בריטית.

בימים שלפני התחרויות סבלה ג'רבי מפציעה שלא היתה ידועה לציבור, אולם טיפולים ואימונים, ובעיקר ערכים של דבקות במטרה ונחישות – איפשרו לה לעלות למזרן ולנצח ברוב הקרבות, כולל בקרב המכריע על מדליית הארד ההיסטורית שהצילה את כבוד ענף הג'ודו הישראלי באותה אולימפיאדה, בעוד שלזינגר הודחה כבר במוקדמות…הרצאות גולדטים

מאז פרישתה ירדן ג'רבי מעבירה את זמנה בין חיים בליסבון שבפורטוגל לבין ביתה בישראל, מתחזקת כאמור קריירה טלוויזיונית ומרצה. עיקר גאוותה היא על היותה חלק מהצוות של הרצאות גולדטים, בהן ספורטאיות וספורטאים מצטיינים, ובמיוחד ספורטאים אולימפיים, מספרים את סיפורם המרגש והמרתק ומעביר את הערכים האולימפיים הלאה לקהלים רחבים.

הרצאתה של ירדן ג'רבי היא ללא ספק הרצאה מרתקת, כובשת ומעוררת מחשבה והשראה. היא מייצגת בצדק את הישראליות היפה, הנחושה, ממוקדת המטרה ועטורת ההישגים, ולכן מדובר גם בהרצאה מבוקשת ומצליחה ששווה לשמוע!

משך ההרצאה שעה + 15 דקות לשאלות מלווה בווידאו ומצגת.

ניתן להזמין הרצאות ב ZOOM!

למי מיועדת ההרצאה של ירדן ג'רבי?
חברות וארגונים, צוותי ניהול ופיתוח בהיי טק, מגזר פרטי וציבורי, צוותי חינוך, צבא, אקדמיה, מועדוני ספורט ובתי ספר.

לקבלת פרטים נוספים

נבחרת ה-GOLDTEAM

פתח צ'אט
צריכים עזרה? 💬
היי
איך אוכל לעזור לך?